utorok 11. apríla 2017

Tomas Francis stojí za jeho váha do Walesu v Rugby World Cup nahromadenie

A tipovanie na Betclic kariéra profesionálneho rugby, nieto na úrovni testu, nebol ani vzdialený sen pre študenta, ktorý si užil sociálnej stranu amatérske hry. Po sezóne v Premier League s Exeter však zoštíhlené 23-ročný - Yorkshire narodený ale Wales kvalifikoval cez babičku, ktorá sa narodila v Abercrave - je jeden výkon od svojho vymenovania do Walesu Svetového pohára družstvo v pondelok .George North je dlho očakávaný návrat do Walesu stretnutí s Írskom viacerými

Francis robí jeho debutovať pre Wales proti Írsku v Dubline v sobotu mať prístrešok štyri kameň od svojich univerzitných dní.S Samson Lee zotav uje z operácie Achillovej šľachy na konci minulej sezóny v šiestich národov a Adam Jones klesol z čaty vlani v novembri, tesnej hlava má možnosť nemal uvažovať pred rokom.

" svetový pohár nikdy ma nenapadlo, "hovorí Francis, ktorý robil jeho debutovať v Exeteri proti London Welsh vlani v septembri po tom, čo stints s Doncaster a London Scottish. "Stále musím uštipnúť, že som tu a to je absurdné, ale ja som dostal príležitosť a musím to vziať.Viem, že to bude veľký krok nahor, rovnako ako Premiership bolo z majstrovstiev, a ja sa snažím, aby vyvinula tlak na seba, pričom veci jeden deň v Betclic-Viac informácií čase. "

Francis, ktorý začal hrať s Malton a Norton ragbyovej klubu, keď mal štyri roky, bol takmer prišiel do hry. "Keď som bol v škole [Sedbergh a potom Ampleforth College] som chcel hrať ragby, ale keď som sa dostal na šiestu formu som nebol zdvihol a nezapadol do anglického systému," povedal. "Tam bola nejaká horkosť nad tým, tak som študoval stredoškolské štúdium matematiky, fyziky a chémie ísť do strojárstva. Andrew Boyd, môj univerzitnú tréner, hral v Doncasteru a požiadal ma o Vianociach, doba jedla a pitia, tam ísť a udržiavať sa v kondícii.Oni skončili ma podpisu. "

Keď Francis pridal Wales pre letné sústredenie vo Švajčiarsku a Kataru, vážil viac než 21., ale je teraz až do 20.4st. "Baví ma tlačí moje telo vidieť, kam môžem ísť," hovorí. "Začal som sa zmeniť svoj životný štýl na konci v londýnskej škótskej a urobil ďalší krok v Exeteri. Keď som hral na univerzite, bol som 24.4st ale cítim sa v najlepšej forme svojho života; silnejší a montér.

"Všetci v tábore Wales víta už od prvého dňa, a to ma baví a prosperovať. spáchal som Walesu dávno. Anglicko so mnou hovoril na jeseň, ale rozhodol som sa, že som nebol pripravený buď pre, ktorí c hcú hrať väčšiu rugby.Akonáhle som sa trénovať s Wales čatou pre Six Nations, že som urobil svoje rozhodnutie; Mám pocit, že sa zmestili do lepšej tu. "

Francis rýchlo získal reputáciu v Exeteri dôrazného scrummaging, s Anglicko Alex Corbisiero medzi voľnými hláv dostal na vrchol. On robil 26 vystúpení pre náčelníkov a rýchlo upútal pozornosť tréner Walesu Warren Gatland.

"Odviedol neuveriteľne dobre a sa stále vyvíja ako hráč," hovorí Gatland. "On má šancu sa presadiť v Dubline ktorý je obklopený peknou skúsený balenia a zadnou divíziu. Sme naozaj ohromený s tým, ako sa vyvinula a je aj naďalej zlepšovať klimatizácie-múdry.V sobotu sa o ňom teší na príležitosť a robí základy dobre. Ak to urobí, že budeme viac než radi. "

Francis je ten nováčik vo Walese základnej zostavy.Ten z hráčov sa podieľali na poslednom Svetovom pohári - by to bolo 11, ale pre zranenie ramena, ktoré vylúče ný kapitán Sam Warburton - a zatiaľ čo krídlo Alex Cuthbert, lev v roku 2013, ktorý stratil svoje miesto v roku 2015 Six národov o Liam Williams má niečo dokázať, zvyšok bude v pondelok je 31.

The back-veslári Jakub kráľ a full-back Hallam Amos, súper k Cuthbert na krídle, kde Williams je pochybnosť kvôli zraneniu, sú dve náhrady Gatland budú najviac zaujímať, ako sa zvažuje konečné miesta v tíme.Už dlho diskutovalo, či sa má vymenovať 17 alebo 18 smerom dopredu, ale Leeov rýchle zotavenie mu je vyklápacia k 17, čo mu navyše chrbát.


"Máme 25 alebo 26 hráčov, ktorí sú pribité na," hovorí Gatland. "Hráči, ktorí si ujsť bude neuveriteľne nešťastné, ale mať na sebe hodia, pretože ak budeme mať nejaké údery budeme musieť zavolať ľudí Hra v Dubline je o budovanie dôvery :. S me boli chudobní v prvom polroku proti Írsku na začiatku tohto mesiaca, a hrať ďaleko od domova, sa snažíme napodobniť to, čo sa bude diať v našich dvoch veľkých svetového pohára hier na Twickenham [proti Anglicku a Austrálii].Vplyv niekoľko hráčov, aby proti Írsku bude dôležité z hľadiska výberu. "

Aj keď Wales majú oveľa viac skúseností ako v Anglicku, vyzerajú náchylnejšie k zraneniu, čo je dôvod, prečo vznik Francis je tak dôležité, k nim. Ak sa dostane do stretu s víťazmi šiestich národov, čelí jeho rodnej Anglicku u Twickenham 26. septembra sa stanú skutočnosťou.

Betclic online bonus

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára